- Miejsce pracy: Urząd Gminy Świerklany, 44-266 Świerklany ul. Kościelna 85.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%. - Zakres zadań:
- Dokonywanie zakupu sprzętu komputerowego, teletransmisyjnego, telekomunikacyjnego, kserograficznego oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
- Zapewnienie sprawności działania sprzętu teleinformatycznego.
- Zapewnienie sprawności działania kserokopiarek.
- Zapewnienie sprawności działania centrali telefonicznej Urzędu Gminy oraz urządzeń do rejestracji i taksacji rozmów.
- Przygotowanie raportów z systemów taksacji rozmów telefonicznych.
- Zapewnienie bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego:
- ochrona antywirusowa,
- nadawanie uprawnień dostępu do danych i informacji,
- kopie bezpieczeństwa danych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
- Prowadzenie dziennika sprawności sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Prowadzenie kart przeglądu, konserwacji i napraw drukarek, komputerów i kserokopiarek.
- Bieżąca pomoc pracownikom Urzędu w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Prowadzenie indywidualnych szkoleń w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i biurowego.
- Gospodarowanie sprzętem komputerowym tj.
- wyposażenie biur w komputery, drukarki i inny sprzęt komputerowy
- wnioskowanie o likwidację wyeksploatowanego i niesprawnego sprzętu komputerowego,
- realizacja prac związanych z utylizacją sprzętu elektronicznego,
- przekazanie wycofanego z użytku sprzętu komputerowego jednostkom organizacyjnym Gminy,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, aktualizacja zmian użytkowania sprzętu
- Prowadzenie strony internetowej Gminy Świerklany.
- Prowadzenie całości spraw związanych z Biuletynem Informacji Publicznej.
- Pełnienie obowiązków administratora systemu i sieci teleinformatycznych w oparciu o ustawę o ochronie informacji niejawnych.
- Czuwanie nad właściwym wykorzystaniem informatyki w Urzędzie Gminy zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Prowadzenie całości spraw związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem programu SEKAP, EZD, E-PUAP oraz podpisu elektronicznego.
- Administrowanie serwerami i sieciami w jednostkach.
- Prowadzenie spraw związanych z administracją informatycznej sieci wewnętrznej jednostek organizacyjnych.
Wymagania niezbędne kandydata:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie wykształcenia wyższego.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe kandydata:
- Wiedza na temat elektronicznego obiegu dokumentów (SEKAP) oraz platformy usług elektronicznych (E-PUAP).
- Język angielski.
Wymagane dokumenty składane przez kandydata:
- Podanie.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
- Kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim.
- Oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE.
- Kwestionariusz osobowy ( do pobrania).
Warunki pracy na danym stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce pracy – Urząd Gminy Świerklany, ul. Kościelna 85, 44-266 Świerklany
- praca w budynku,
- praca przy komputerze,
Informacje dodatkowe:
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
- Z wyłonionym kandydatem zostanie najpierw zawarta umowa na czas określony nieprzekraczający 6 miesięcy.
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 26 listopada 2021 roku w kancelarii Urzędu Gminy w Świerklanach- Świerklany ul. Kościelna 85 (pok. nr 09) osobiście lub drogą pocztową. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór do pracy na stanowisko informatyka ”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Świerklany. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Świerklany. Pracownikiem do kontaktów z kandydatami jest Małgorzata Dudek - tel. (032) 4327525.
Data publikacji: 17 listopada 2021 r.