Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych

 

  1. Miejsce pracy: Urząd Gminy Świerklany44-266 Świerklany ul. Kościelna 85.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

    Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

  3. Zakres zadań w zakresie spraw dotyczących pozyskiwania  i rozliczania środków zewnętrznych
    1. Współpraca przy przygotowaniu budżetu gminy w zakresie współfinansowania projektów twardych-inwestycyjnych, i miękkich  realizowanych przy udziale środków zewnętrznych.
    2. Wyszukiwanie oraz prowadzenie bazy danych o programach pomocowych krajowych 
      i zagranicznych dotyczących projektów inwestycyjnych, dotacjach i  pożyczkach.                      
    3. Prowadzenie prac nad przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków pomocowych w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym ich opracowywanie.
    4. Realizacja projektów związanych z wykorzystaniem środków i programów pomocowych z zakresu projektów inwestycyjnych, w tym rozliczanie i przygotowywanie wniosków o płatność.
    5. Monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
    6. Koordynowanie prac związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie, pożyczki, itp.
    7. Opracowywanie informacji dotyczących tematu pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby Wójta Gminy i mediów.
    8. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z instytucjami dysponującymi środkami finansowymi przeznaczonymi na aktywizację gminy.
    9. Współpraca z referatami urzędu i samodzielnymi stanowiskami oraz z zakładami  i jednostkami podległymi Gminie w zakresie identyfikowania inwestycji i działań przeznaczonych do współfinansowania ze środków finansowych pomocowych.
    10. Współpraca z pracownikami merytorycznymi komórek związanych z techniczną realizacją zadań oraz informowanie tych pracowników o wymaganiach stawianych przez instytucje udzielające pomocy finansowej mających wpływ na przygotowanie oraz o zmianach dokumentów tj. SIWZ, protokoły odbioru, opisy faktur, itp.
    11. Udział w szkoleniach, warsztatach oraz innych spotkaniach dotyczących możliwości pozyskania środków pomocowych i realizacji działań z ich udziałem.
    12. Wykonywanie innych czynności nieujętych w ww. zakresie obowiązków, a związanych z realizacją konkretnych działań w ramach projektów inwestycyjnych.
    13. Pełnienie zastępstwa za pracownika zajmującego się CEiDG.

Wymagania niezbędne kandydata:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych.
  3. Posiadanie wykształcenia wyższego - magisterskie.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Znajomość przepisów:  ustawa o samorządzie gminnym,  ustawa o finansach publicznych, ustawa  o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
  7. Znajomość  Programów Operacyjnych na lata 2021-2027 dla województwa śląskiego,
  8. Znajomość Regionalnego Planu Sprawiedliwej Transformacji Województwa Śląskiego 2030”,
  9. Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie pozyskiwania lub realizacji projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych w obszarze: koordynacja, promocja, monitoring lub ewaluacja.
  10. Znajomość problematyki pozyskiwania funduszy pomocowych.
  11. Umiejętność posługiwania się aplikacjami internetowymi.
  12. Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym

Wymagania dodatkowe kandydata:                                         

  1. Wiedza na temat elektronicznego obiegu dokumentów (SEKAP) oraz platformy usług  elektronicznych (PEUP).                                                                                      

Wymagane  dokumenty składane przez kandydata:

  1. Podanie
  2. List motywacyjny
  3. Życiorys – curriculum vitae.
  4. Dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim.
  8. Oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  10. Kwestionariusz osobowy ( do pobrania)

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • pełny wymiar czasu pracy,
  • miejsce pracy – Urząd Gminy Świerklany, ul. Kościelna 85, 44-266 Świerklany
  • praca w budynku,
  • praca przy komputerze,

Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie  o niekaralności, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
  2. Z wyłonionym kandydatem zostanie najpierw zawarta umowa na czas określony nieprzekraczający 6 miesięcy.

Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 01 czerwca 2021 roku w kancelarii Urzędu Gminy w Świerklanach (pok. nr 09) Świerklany ul. Kościelna 85 osobiście lub drogą pocztową. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór do pracy na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania  i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja  o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Świerklany. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako  5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się  mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Świerklany.
Pracownikiem do kontaktów z kandydatami jest  Małgorzata Dudek - tel. (032) 4327525.

Data publikacji: 19 czerwca 2021 r.

Dokumenty do pobrania: