Notice: Undefined variable: baseurl in /nowa/plugins/content/responsive-tables/responsive-tables.php on line 17

Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych

  1. Miejsce pracy: Urząd Gminy Świerklany44-266 Świerklany ul. Kościelna 85. 
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:                      

         Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań  w zakresie spraw  dotyczących pozyskiwania  i rozliczania środków zewnętrznych                   

  1. Współpraca przy przygotowaniu budżetu gminy w zakresie współfinansowania projektów twardych-inwestycyjnych i miękkich, realizowanych przy udziale środków zewnętrznych.
  2. Wyszukiwanie oraz prowadzenie bazy danych o programach pomocowych krajowych 
    i zagranicznych dotyczących projektów inwestycyjnych, dotacjach i  pożyczkach.                     
  3. Prowadzenie prac nad przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków pomocowych w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym ich opracowywanie.
  4. Realizacja projektów związanych z wykorzystaniem środków i programów pomocowych z zakresu projektów inwestycyjnych, w tym rozliczanie                                     i przygotowywanie wniosków o płatność.
  5. Monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
  6. Koordynowanie prac związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie, pożyczki, itp.
  7. Opracowywanie informacji dotyczących tematu pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby Wójta Gminy i mediów.
  8. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z instytucjami dysponującymi środkami finansowymi przeznaczonymi na aktywizację gminy.
  9. Współpraca z referatami urzędu i samodzielnymi stanowiskami oraz z zakładami i jednostkami podległymi Gminie w zakresie identyfikowania inwestycji i działań przeznaczonych do współfinansowania ze środków finansowych pomocowych.
  10. Współpraca z pracownikami merytorycznymi komórek związanych z techniczną realizacją zadań oraz informowanie tych pracowników o wymaganiach stawianych przez instytucje udzielające pomocy finansowej mających wpływ na przygotowanie oraz o zmianach dokumentów tj. SIWZ, protokoły odbioru, opisy faktur, itp.
  11. Udział w szkoleniach, warsztatach oraz innych spotkaniach dotyczących możliwości pozyskania środków pomocowych i realizacji działań z ich udziałem.
  12. Wykonywanie innych czynności nieujętych w ww. zakresie obowiązków, a związanych z realizacją konkretnych działań w ramach projektów inwestycyjnych.
  13. Inicjowanie i koordynowanie prac związanych z Budżetem Obywatelskim.
  14. Pełnienie zastępstwa za pracownika zajmującego się CEiDG.

 

Wymagania niezbędne kandydata:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych.
  3. Posiadanie wykształcenia wyższego.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, ustawa  o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego.
  7. Znajomość  Programów Operacyjnych na lata 2021-2027 dla województwa śląskiego.
  8. Znajomość „Regionalnego Planu Sprawiedliwej Transformacji Województwa Śląskiego 2030”.
  9. Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie pozyskiwania lub realizacji projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych w obszarze: koordynacja, promocja, monitoring lub ewaluacja.
  10. Znajomość problematyki pozyskiwania funduszy pomocowych.
  11. Umiejętność posługiwania się aplikacjami internetowymi.
  12. Znajomość języka angielskiego 

Wymagania dodatkowe kandydata:

Wiedza na temat elektronicznego obiegu dokumentów (SEKAP) oraz platformy usług elektronicznych (PEUP).

Wymagane  dokumenty składane przez kandydata:

  1. Podanie.
  2. List motywacyjny.
  3. Życiorys – curriculum vitae.
  4. Dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim.
  8. Oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE
  10. Kwestionariusz osobowy (do pobrania).

 

Warunki pracy na danym stanowisku:

- pełny wymiar czasu pracy,
-
miejsce pracy – Urząd Gminy Świerklany, ul. Kościelna 85, 44-266 Świerklany,
-
praca w budynku,
-
praca przy komputerze.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie  o niekaralności, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
  2. Z wyłonionym kandydatem zostanie najpierw zawarta umowa na czas określony nieprzekraczający 6 miesięcy.

Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 12 lipca 2021 roku w kancelarii Urzędu Gminy w Świerklanach – Świerklany, ul. Kościelna 85 (pok. nr 09) - osobiście lub drogą pocztową. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór do pracy na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Świerklany. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się  mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Świerklany. Pracownikiem do kontaktów z kandydatami jest  Małgorzata Dudek - tel. (032) 4327525.

 

Data publikacji: 2 lipca  2021

 

Dodany: środa, 19 maj 2021 19:13
Wielkość: 178.01 KB

Dodany: środa, 19 maj 2021 19:14
Wielkość: 97.75 KB