Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Świerklany, 44-266 Świerklany ul. Kościelna 85.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Informuję, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Zakres zadań w zakresie spraw dotyczących pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych
- Współpraca przy przygotowaniu budżetu gminy w zakresie współfinansowania projektów twardych-inwestycyjnych i miękkich, realizowanych przy udziale środków zewnętrznych.
- Wyszukiwanie oraz prowadzenie bazy danych o programach pomocowych krajowych
i zagranicznych dotyczących projektów inwestycyjnych, dotacjach i pożyczkach. - Prowadzenie prac nad przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków pomocowych w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym ich opracowywanie.
- Realizacja projektów związanych z wykorzystaniem środków i programów pomocowych z zakresu projektów inwestycyjnych, w tym rozliczanie i przygotowywanie wniosków o płatność.
- Monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
- Koordynowanie prac związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie, pożyczki, itp.
- Opracowywanie informacji dotyczących tematu pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby Wójta Gminy i mediów.
- Nawiązywanie kontaktów i współpraca z instytucjami dysponującymi środkami finansowymi przeznaczonymi na aktywizację gminy.
- Współpraca z referatami urzędu i samodzielnymi stanowiskami oraz z zakładami i jednostkami podległymi Gminie w zakresie identyfikowania inwestycji i działań przeznaczonych do współfinansowania ze środków finansowych pomocowych.
- Współpraca z pracownikami merytorycznymi komórek związanych z techniczną realizacją zadań oraz informowanie tych pracowników o wymaganiach stawianych przez instytucje udzielające pomocy finansowej mających wpływ na przygotowanie oraz o zmianach dokumentów tj. SIWZ, protokoły odbioru, opisy faktur, itp.
- Udział w szkoleniach, warsztatach oraz innych spotkaniach dotyczących możliwości pozyskania środków pomocowych i realizacji działań z ich udziałem.
- Wykonywanie innych czynności nieujętych w ww. zakresie obowiązków, a związanych z realizacją konkretnych działań w ramach projektów inwestycyjnych.
- Inicjowanie i koordynowanie prac związanych z Budżetem Obywatelskim.
- Pełnienie zastępstwa za pracownika zajmującego się CEiDG.
Wymagania niezbędne kandydata:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie wykształcenia wyższego.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość Programów Operacyjnych na lata 2021-2027 dla województwa śląskiego.
- Znajomość „Regionalnego Planu Sprawiedliwej Transformacji Województwa Śląskiego 2030”.
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie pozyskiwania lub realizacji projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych w obszarze: koordynacja, promocja, monitoring lub ewaluacja.
- Znajomość problematyki pozyskiwania funduszy pomocowych.
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami internetowymi.
- Znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe kandydata:
Wiedza na temat elektronicznego obiegu dokumentów (SEKAP) oraz platformy usług elektronicznych (PEUP).
Wymagane dokumenty składane przez kandydata:
- Podanie.
- List motywacyjny.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
- Kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim.
- Oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE
- Kwestionariusz osobowy (do pobrania).
Warunki pracy na danym stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce pracy – Urząd Gminy Świerklany, ul. Kościelna 85, 44-266 Świerklany,
- praca w budynku,
- praca przy komputerze.
Informacje dodatkowe:
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
- Z wyłonionym kandydatem zostanie najpierw zawarta umowa na czas określony nieprzekraczający 6 miesięcy.
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 12 lipca 2021 roku w kancelarii Urzędu Gminy w Świerklanach – Świerklany, ul. Kościelna 85 (pok. nr 09) - osobiście lub drogą pocztową. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór do pracy na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych inwestycyjnych”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Świerklany. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Świerklany. Pracownikiem do kontaktów z kandydatami jest Małgorzata Dudek - tel. (032) 4327525.
Data publikacji: 2 lipca 2021