Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - aby uzystkać więcej informacji zajrzyj na stronę BIP Świerklany. (Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Świerklany - Praca - Nabór pracowników - Wójt Gminy Świerklany ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. kadr (swierklany.pl))
Wójt Gminy Świerklany
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki : URZĄD GMINY ŚWIERKLANY , 44-266 Świerklany ul. Kościelna 85,
I. Określenie stanowiska urzędniczego
Podinspektor ds. kadr
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym, zgodnie z opisem danego stanowiska
Wymagania niezbędne (formalne)
a) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych - tj. Dz .U. z 2024 r. poz. 1135)
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku,
e) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
f) wykształcenie wyższe magisterskie.
g) 3- letni staż pracy
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego
b) doświadczenie zawodowe w kadrach i płacach.
c) predyspozycje osobowościowe:
Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość, umiejętność logicznego myślenia.
III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym
Główne obowiązki:
1. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników.
2. Prowadzenie akt osobowych.
3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
4. Przygotowywanie materiałów do przeszeregowania i nagradzania pracowników.
5. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących ruchu kadrowego w Urzędzie Gminy.
6. Sporządzanie świadectw pracy.
7. Obliczanie nagród jubileuszowych pracowników.
8.Kompletowanie dokumentów, sporządzanie wniosków w sprawie emerytur i rent pracowniczych.
9. Kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne.
10.Przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzania oceny pracowniczej.
11. Wydawanie zaświadczeń.
12. Podatek Vat
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
a) wymiar czasu pracy – pełny etat
b) miejsce pracy - Urząd Gminy Świerklany,
c) warunki pracy - praca przy komputerze powyżej 4 godzin, w budynku, w którym znajduje się winda, w pomieszczeniu wieloosobowym. Budynek posiada wewnętrzną windę dla osób niepełnosprawnych ruchowo umożliwiającą komunikację na poziomie pięter, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
W maju 2024 roku (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Świerklany, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł więcej niż 6%.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
Własnoręcznie podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie - załącznik nr 3,
oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego - załącznik nr 4,
oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 5,
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- załącznik nr 6
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku- załącznik nr 7
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy - załącznik nr 9
oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii- załącznik nr 8
kserokopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, a w razie zatrudnienia – w celu realizacji obowiązków pracodawcy związanych z zatrudnieniem, opatrzone własnoręcznym podpisem – Załącznik nr 1,
oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 2,
osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
oświadczenie kandydata od kiedy może nastąpić zatrudnienie.
UWAGA:
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kserokopie złożonych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność kopii z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w terminie do 26.09.2024 r. do godz. 17.00 w Kancelarii Urzędu Gminy Świerklany na parterze urzędu (pok. nr 0.09), w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko - Podinspektor ds. kadr.”
VII. Inne informacje:
do dalszej rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. o terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną,
dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty naboru pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych. Jeśli przez okres 3 miesięcy osoba zainteresowana nie zgłosi się po odbiór dokumentów, dokumenty ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 43 27 525,
kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności, które zostanie dołączone do jego akt osobowych.
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy terminie do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Wójt Gminy Świerklany
Świerklany dnia 16.09.2024 roku